Noutati

In aceasta saptamana: LinkedIn lanseaza o foaie de lucru cu plata media, un sondaj recent arata ca angajamentul Facebook scade, iar Google are un nou motor de cautare.

Un nou studiu arata o reducere semnificativa a implicarii utilizatorilor Facebook. Oamenilor nu le mai place atat de mult Facebook! Potrivit studiului aproximativ 42% dintre utilizatorii Facebook si-au redus angajamentul zilnic, acest lucru incepand din luna martie. Acelasi sondaj arata ca mai mult de un sfert (26%) dintre ei au sters aplicatia Facebook din smartphone-ul lor. Nu este clar din statistici daca exista o suprapunere intre cei care s-au retras si cei care au sters aplicatia.

Rezultatele sondajului par sa sprijine rapoartele realizate de numeroasele agentii de marketing digital care arata ca pubicitatea pe Facebook a incetat, dar s-a accelerat pe Instagram.

Noua consola de cautare Google nu mai este Beta, insa nu toate caracteristicile ei sunt disponibile. Noua versiune a stat mai bine de un an in perioada de testare, asta inseamna ca acum orice o poate folosi si poate oferi un Feedback dezvoltatorilor. Google introduce un nou motor de cトブtare pentru gトピirea seturilor de date. Acesta se afla in varianta Beta.

Instagram doreste lansarea unei aplicatii independente pentru cumparaturile online.Potrivit zvonului, Instagram isi doreste propria aplicatie de e-commerce. Va exista o legatura directa intre Instagram si noua aplicatie pentru cumparaturi. Cat de bine se vor integra cele doua ramane de vazut . In momentul de fata Instagram are peste 25 milioane de profiluri business.

2019-01-18T14:34:28+00:00