Hey Google

Te întrebi cum modul de căutare vocală poate afecta industria călătoriilor?

Nu ești singurul! Introducerea și popularitatea ulterioară a asistenților digitali au adus cu ea o schimbare în modul în care căutăm și comercializam întreprinderile. O să descoperim mai departe schimbarea rolului de căutare vocală în industria ospitalității și cum ne putem pregăti pentru nouă tehnologie.

Ce rol joacă asistenții digitali și căutarea vocală în industria călătoriilor și a ospitalității?

Popularitatea căutării vocale a crescut de ceva vreme, fără semne de încetinire. Începând cu ianuarie 2018, au fost estimate aproximativ 1 miliard de căutări vocale pe luna. Și până în 2020 se prevede că 50% din căutări vor fi efectuate prin voce.

Potrivit Microsoft, locuitorii din Marea Britanie caută un loc de muncă prin comenzile vocale, sau căutarea hotelului perfect, creștere cu până la 343% față de anul trecut.

Pentru cineva care efectuează planuri de călătorie în ultima clipă, abilitatea de a vorbi direct cu un asistent personal și de a primi un răspuns este mult mai plăcută decât de a parcurge o pagină de rezultate. Acest lucru permite utilizatorului să găsească cu ușurință un hotel, să întrebe de camere sau prețuri într-o singură conversație. Un asistent de voce elimina orice problema sau întârziere din procesul obișnuit de căutare. Dar, în timp ce oferă oportunități pentru călători, această prezintă câteva noi provocări pentru cei din industria călătoriilor.

Cum afectează comandă vocală căutarea SEO?

Cu text, totul este focalizat pe cuvinte cheie. Cuvintele inutile sunt eliminate, iar gramatică, în general, nu este luată în considerare. De exemplu o căutare pe google poate fi “ tacos bun București” care are o interogare de căutare bună, dar propoziția este una slabă. Dar, recent și mai ales cu introducerea vocii, întrebările au devenit mult mai lungi și mai conversative. În loc de “ tacos bun București” o comandă vocală ar sună așa: “ unde pot găși cele mai bune tacosuri din București?”. Din cauza schimbării, motoarele de căutare s-au bazat mai puțin pe cuvinte cheie și mai mult pe prelucrarea limbajului natural pentru a-si informa rezultatele de căutare.

2019-01-18T17:15:57+00:00